کیلین مورفی

کیلین مورفی در نقش تامی شلبی در فیلم «PEAKY BLINDERS» استیون نایت بازخواهد گشت.

21 مارس 2024
0 55 views

استیون نایت در اولین اکران برنامه جدید خود در بی بی سی This Town تایید کرد که آیا کیلین مورفی برای فیلم جدید Peaky Blinders بازخواهد گشت یا خیر.

استیون نایت تایید کرده است که فیلمبرداری فیلم جدید Peaky Blinders در استودیوی Digbeth Loc او در سپتامبر 2024 آغاز خواهد شد – اما آیا کیلین مورفی برای فیلم پرفروش بازخواهد گشت؟

نایت در اولین نمایش برنامه جدید خود در بی بی سی This Town با BirminghamWorld صحبت کرد. او قبلاً فاش کرده بود که در حال انجام کارهای نهایی برای فیلمنامه این فیلم است، اما تایید نشده بود که آیا کیلین مورفی دوباره در نقش تامی شلبی، رهبر گروه بیرمنگام بازی خواهد کرد یا خیر.

نایت شب گذشته (19 مارس) روی فرش قرمز بفاش کرد که این بازیگر برنده اسکار “قطعا” در فیلم جدید حضور خواهد داشت. او گفت: “او قطعاً برای آن برمی‌گردد. ما در سپتامبر در دیگبث فیلمبرداری می‌کنیم.”

طرفداران برنامه بسیار محبوب بی بی سی از شنیدن اینکه مورفی در این فیلم حضور خواهد داشت خوشحال خواهند شد. این بازیگر ایرلندی وقتی در مصاحبه های اخیر از او پرسیده شد برای بازی در این فیلم ابراز اشتیاق کرده بود، اما از تایید اینکه قطعا در این فیلم حضور خواهد داشت خودداری کرد.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(